Vitajte na novom webe SmartBase. Prosím zatiaľ si z našich textov neberte príklad, náš kopík ešte na nich pracuje :)

Potrebujete pomôcť vybrať správny produkt alebo ich kombináciu?

Kontaktujte nás a radi vám predstavíme naše produktové portfólio.
Naplánovať stretnutie

Situácie, ktoré sa vyskytujú pravidelne

vyberte si s čím sa stotožníte najviac

Komplexný integrovaný online portál pre 4 európske trhy značky ProSpánek


Core Development, E-commerce, Webdesign


ProSpánek nás oslovil s víziou komplexného integrovaného online portálu, ktorý by zastrešoval predaj nielen cez eshop, ale aj cez predajne. Takéto prepojenie jednotlivých kanálov (v tomto prípade predajných) je známe z bankového resp. fintech prostredia ako omnichannel. Výhody sú nesporné, či už z hľadiska flexibility ako aj udržiavateľnosti takéhoto online portálu.

4

krajiny pôsobnosti

69

zážitkových predajní

TK-ab_test-img
PS-mobile_mockup

Dizajn orientovaný na zákazníka

Pred štartom dizajnovej fázy projektu sme analyzovali správanie používateľov na predchádzajúcej verzii webu. Využili sme všetky zozbierané dáta a na ich základe vypracovali rozsiahli UX audit. Identifikovali sme slabé miesta z pohľadu používateľského zážitku, pripravili riešenia týchto problémov a navyše odporučili aj niektoré biznisové zlepšenia založené na princípoch behaviorálnej ekonómie.

 

Na základe odporúčaní a dát sme vypracovali vizuál nového eshopu. Keďže jedno zo zistení bolo, že na weby PreSpánku pristupuje vyše 50% používateľov z mobilných zariadení, kládli sme dôraz práve na mobilnú verziu webu.

Konfigurovateľné produkty podľa potrieb zákazníka


ProSpánek vždy vychádzal zákazníkom v ústrety a dával im možnosť vybrať si matrac či posteľ presne podľa svojich individuálnych potrieb na predajni. Náš pokročilý konfigurátor produktov umožnil ProSpánku rozšíriť katalóg o milióny možných kombinácií veľkostí, dekorov či iných vlastností aj online. Zároveň tiež konfigurátor poskytol presne vypočítanú výslednú cenu na základne ktorej sa zákazník mohol rozhodnúť.

Predajcom konfigurátor zlepšil dostupnosť informácií keď v minulosti museli ceny atypických rozmerov pracne vypočítavať. V ERP systéme sa položka z konfigurátora založila len v prípade, že bola na ňu vytvorená objednávka a tak nezahlcovala dôležité produktové dáta nagenerovanými kombináciami.

Jeden integrovaný kanál pre predaj vo firme


Využívanie zjednoteného kanálu na predaj umožňuje ponúkať rovnaký zážitok zákazníkom na predajni aj v online priestore. Predajcovia ProSpánku môžu vytvárať ponuky svojim zákazníkom a tí následne sa k ponuke vrátiť a potvrdiť ju.

Taktiež sa zákazníkom prenesú ich nákupy na predajni aj do online účtu, kde môžu následne sledovať stav svojej objednávky. Tento kanál vie tiež efektívne využívať callcentrum, kde sa pri komunikácií so zákazníkom ľahko dostanú k dátam, na ktoré sa klient dotazuje.

tempo-expanzia

Jednoduchšia expanzia na ďalšie obchodné trhy

Vďaka jednotnému systému pre prácu na predajniach je expanzia jednoduchšia. Školenie zamestnancov v jednotlivých krajinách je menej náročné, nakoľko vedia využívať rovnaké procesy ako sú centrálne nastavované akcie, doby dodania a podobne. Následne zápis objednávky a jej správa už môže prebehnúť podľa platnej legislatívy do ERP softvéru podľa potreby. Táto zvýšená flexibilita prináša nižšie náklady a zmenšuje bariéru pri rozširovaní podnikania do ďalších krajín.

Všetko pre zákazníka


ProSpánek je silne prozákaznícky orientovaná spoločnosť a preto aj nový online portál musí byť taký. Či už sa jednalo o možnosť pre zákazníka dokončiť ponuku, ktorú dostal na predajni v pokoji domova, možnosť nastaviť si odsunutie termínu dodania podľa vlastných preferencií, možnosť konfigurácie produktov alebo možnosť zaplatiť tovar viacerými platbami a aj platobnými metódami, zákazník bol vždy na prvom mieste.

Zaradená najvyššia rýchlosť


Neustálou optimalizáciou podľa najnovších Google štandardov sa eshopu ProSpánek darí byť medzi najlepšími eshopmi vôbec. To má pozitívny vplyv nielen na pocitovú rýchlosť pre zákazníka a teda jeho lepší záažitok. Rýchlosť je aj dôležitou metrikou pre postavenie vo vyhľadávaní Google. Okrem nižšej návštevnosti však pomalá stránka prináša aj zvýšenie okamžitých odchodov a pomalé načítanie prehliadaných stránok môže zákazníka odradiť aj počas nákupu. Rýchla stránka tak nielen priamo prináša zákazníkov vyššou pozíciou vo vyhľadávaní ale následne si týchto zákazníkov udrží až kým nenakúpia.

Next Project
Sport.Video