SmartBase® B2B zóna Jednoduchý a prehľadný nákup
Pravidelné nákupy = opakovanie objednávok
B2B partneri zvyknú pravidelne nakupovať rovnaký tovar. Vďaka SmartBase B2B zóne majú možnosť nielen duplikovať už vytvorenú objednávku, ale si aj vybrať z prehľadného zoznamu naposledy objednaného tovaru a vyskladať tak novú objednávku podľa aktuálnej potreby. V neposlednom rade určite ocenia možnosť nastaviť si pripomienku na objednanie tovaru, čo určite oceníte aj vy, keďže budete vedieť presnejšie plánovať stav vašich skladov.
BackOffice ľahší ako pierko
Množstvo úkonov od príjmu objednávok, informácií o jej stave, či zasielanie faktúr, ktoré BackOffice doteraz vybavoval telefonicky či emailom, bude vedieť partner urobiť priamo v SmartBase B2B zóne. Samozrejmosťou je, že bude vidieť aktuálny stav skladu a svoje platné ceny, vrátane individuálnych cenníkov a množstevných zliav, ktoré máte dohodnuté. Toto všetko pomôže odľahčiť BackOffice a sprehľadniť ho.
Plánovanie budúcnosti
Cez SmartBase B2B zónu vie partner zadať aj tie objednávky, ktoré sa budú vybavovať až v budúcnosti. Šikovné že? Vy viete presnejšie plánovať a vašim partnerom sa nestane, že ostanú bez tovaru kvôli omylu. V prípade už vybavených objednávok si partner môže naplánovať doručenie po jednotlivých častiach a v termínoch tak ako to potrebuje.
Import objednávok nie je mission impossible
B2B zóna ponúka okrem prehľadného katalógu aj možnosť importovania objednávok z akéhokoľvek systému. Jednoduché grafické rozhranie umožní spárovať potrebné polia a tak je možné použiť export objednávok z ľubovoľného existujúceho podnikového informačného systému(z databázy alebo cez Excel, XML, CSV, JSON súbory). Vďaka tomu uľahčíte vašim partnerom nákup a zároveň predídete chybám či nedorozumeniam.
Maximálna rýchlosť pre maximum zákazníkov
Chcete to najlepšie pre vašich B2B partnerov? Stretnime sa.