fbpx
Domov / Produkty / SmartBase® B2B zóna
Späť

SmartBase® B2B zóna Jednoduchý a prehľadný nákup

Myslíte si, že pre vášho B2B partnera je pre nákup dôležitejšia kreatívna grafika, či veľké obrázky než prehľadná navigácia v katalógu? Zaujíma ho možnosť hromadného pridávania produktov do košíka? Pokročilá filtrácia a vyhľadávanie je pre neho správnym krokom k nájdeniu produktov, ktoré hľadá? Odpoveďou na všetko je kvalitná B2B zóna, miesto pre jednoduchý a prehľadný nákup.

Pravidelné nákupy = opakovanie objednávok

B2B partneri zvyknú pravidelne nakupovať rovnaký tovar.

Vďaka SmartBase B2B zóne majú možnosť nielen duplikovať už vytvorenú objednávku, ale si aj vybrať z prehľadného zoznamu naposledy objednaného tovaru a vyskladať tak novú objednávku podľa aktuálnej potreby. V neposlednom rade určite ocenia možnosť nastaviť si pripomienku na objednanie tovaru, čo určite oceníte aj vy, keďže budete vedieť presnejšie plánovať stav vašich skladov.

BackOffice ľahší ako pierko

Množstvo úkonov od príjmu objednávok, informácií o jej stave, či zasielanie faktúr, ktoré BackOffice doteraz vybavoval telefonicky či emailom, bude vedieť partner urobiť priamo v SmartBase B2B zóne.

Samozrejmosťou je, že bude vidieť aktuálny stav skladu a svoje platné ceny, vrátane individuálnych cenníkov a množstevných zliav, ktoré máte dohodnuté. Toto všetko pomôže odľahčiť BackOffice a sprehľadniť ho.

B2B zóna je aj plánovanie budúcnosti

Cez SmartBase B2B zónu vie partner zadať aj tie objednávky, ktoré sa budú vybavovať až v budúcnosti. Šikovné že?

Vy viete presnejšie plánovať a vašim partnerom sa nestane, že ostanú bez tovaru kvôli omylu. V prípade už vybavených objednávok si partner môže naplánovať doručenie po jednotlivých častiach a v termínoch tak ako to potrebuje.

Import objednávok nie je mission impossible

B2B zóna ponúka okrem prehľadného katalógu aj možnosť importovania objednávok z akéhokoľvek systému.

Jednoduché grafické rozhranie umožní spárovať potrebné polia a tak je možné použiť export objednávok z ľubovoľného existujúceho podnikového informačného systému(z databázy alebo cez Excel, XML, CSV, JSON súbory). Vďaka tomu uľahčíte vašim partnerom nákup a zároveň predídete chybám či nedorozumeniam.

Ďalšie funkcionality B2B zóny

Multichannel

Viacúrovňový prístup

Prístup viacerých úrovní riadenia zamestnancov B2B partnera

Notification

Emailové notifikácie

B2B zóna automatizuje zasielanie notifikácií, správ noviniek, blížiacich sa splatností atď.

Translate

Jazykové mutácie

Self Service zóna podporuje násobné jazykové mutácie, pre používanie v iných krajinách

Integration

Prepojenie s externými systémami

MS Navision, Dynamics, SAP, rôzne ERP systémy, CRM systémy

Sync

Synchronizácia dát s externými systémami

Produkty, zákazníci, cenové ponuky, dopyty, reklamácie, sklady

Registration

Registrácia nového B2B partnera

B2B partner sa registruje do B2B zóny, po jeho schválení ju môže plnohodnotne využívať

Maximálna rýchlosť pre maximum zákazníkov

Nenechajte svojich zákazníkov čakať! Vyhľadávanie produktov, filtrácia či používateľský profil, ktorý je postavený na rýchlych technológiách, je v B2B segmente TOP prioritou.

Vďaka našim skúsenostiam s e-shopmi pre B2C segment, ktoré patria medzi najrýchlejšie na trhu, vieme to najlepšie ponúknuť aj B2B zákazníkom. Prinášame maximálnu rýchlosť pre dokonalý zážitok z nákupu.

Analýza rýchlosti e-shopu cez nástroj Google Web Dev
Sme online
Nechajte nám na seba kontakt, my sa vám ozveme
V prípade, že máte záujem o naše produkty či služby alebo akékoľvek otázky, nechajte nám na seba kontakt a náš obchodný zástupca sa vám ozve v priebehu 1 až 2 pracovných dní.