Našou prioritou sú maximálny zákaznícky zážitok a spoľahlivé dáta
Preto venujeme nadštandardnú pozornosť designu a UX designu, aby e-shop aj webové aplikácie boli pre koncového používateľa jednoduché a intuitívne. A pretože správne rozhodnutia závisia na kvalite dát, poskytujeme aj dátové analýzy, audity a pomoc s transfermi a migráciou dát.
Našou misiou je pomáhať firmám prezentovať svoju ponuku a predávať online na najvyššej možnej úrovni. Preto vyvíjame online obchody (e-shopy na mieru), ktoré sú zamerané na maximálny výkon, špičkový design a neobmedzené možnosti rastu.
Našou misiou je pomáhať firmám prezentovať svoju ponuku a predávať online na najvyššej možnej úrovni. Preto vyvíjame online obchody (e-shopy na mieru), ktoré sú zamerané na maximálny výkon, špičkový design a neobmedzené možnosti rastu.
FORBES: Ako ďalej, keď už bežná platforma vášmu e-shopu nestačí?
Vášmu e-shopu sa darí dobre. Má svojich zákazníkov aj dobrú povesť a funguje bez väčších problémov. Usilovne hľadáte ďalšie možnosti rastu a vnímate, že súčasné riešenie nemusí stačiť. So slovenským Forbesom prichádzame s návrhmi na cestu vpred.
Vo svete, kde sa technológie rýchlo vyvíjajú, je dôležité zachytiť tieto pokroky aj v nástrojoch, ktoré používame. Nedávno sme reagovali na najnovšiu aktualizáciu Python frameworku Django a vylepšili ho na verziu 4. Spolu s aktualizáciou sme podrobne zmerali významný vplyv tejto zmeny na rýchlosť a ďalšie dôležité metriky, ktoré priamo ovplyvňujú výkon nášho webu a používateľskú skúsenosť.
V článku sa dočítate, o koľko sme touto zmenou zrýchlili e-shopové riešenie pre našich klientov, čo všetko sa dá aktualizáciami získať a prečo by ste mali aj vaše riešenie udržiavať aktuálne.
Tretí Clubhouse event v poradí. Tento raz na tému rastu v ecommerce oblasti. Debatovali sme o expanzii do zahraničia, technických požiadavkách na takýto krok či špecifických zmenách pre daný trh. Po prvý krát sme debatu nahrali a prinášame vám z nej záznam.
Vo štvrtom Clubhouse sme proti sebe postavili open source a riešenia na mieru. Diskutujeme o tom, na aké parametre sa treba pozerať pri výbere ecommerce riešenia či dodávateľa, kedy siahnuť po vývoji a dizajne na mieru, či aké sú riziká jednotlivých prístupov. Dostávame veľa otázok ohľadom tejto témy, tak sme sa rozhodli venovať jej celý talk. Veríme, že sme zodpovedali niektoré z často kladených dotazov.
Aj detaily môžu ublížiť alebo pomôcť vášmu SEO. Príkladom sú webové stránky vytvorené pomocou JavaScriptu, ktorý sa bežne používa na vytváranie dynamického obsahu.
V spolupráci so Solitea sme vyvinuli iObchodníka, nadstavbu Money ERP. Aplikácia prepája offline a online svet a umožňuje obchodníkom predávať v teréne. Viac o iObchodníkovi, trendoch či plánoch sa dozviete v rozhovore s našim CEO Kamilom Kušnirákom pre Money ERP.
Máte možnosť vyrobiť pre zákazníka svoj produkt v stovkách rôznych variácií a pohrávate sa s myšlienkou nechať samotný návrh na zákazníka? Tu je pár dôvodov, prečo by ste tak mali urobiť.