SmartBase® Mobilný obchodník Flexibilita tam, kde ju potrebujete
Informácie z prvej ruky
Všetky potrebné informácie má obchodník vždy prehľadne k dispozícii.
Denná agenda, splatnosť faktúr, plánované vývozy tovaru alebo najčastejšie objednávaný tovar, to sú len niektoré z množstva informácií, ktorými v Mobilnom obchodníkovi bude váš obchodník disponovať.
Akákoľvek informácia z vášho ERP systému môže byť jednoducho vypísaná, filtrovateľná v zozname alebo prehľadne vykreslená do grafu. Obchodník má tak v reálnom čase k dispozícií všetky informácie, ktoré sú potrebné k úspešnému obchodu.
Jazykové mutácie
Mobilný obchodník podporuje násobné jazykové mutácie, pre používanie v iných krajinách
Integrácie ERP systémov
Obchodník integruje rôzne ERP systémy ako MS Navision, Dynamics, Money ERP, Odoo, Omega, Pohoda a ďalšie
Online aj offline synchronizácia
Obchodník v teréne nie je odkázaný na internetové pripojenie. Dáta sa jednoducho zosynchronizujú po pripojení.
Emailové notifikácie
Dôležité zmeny, zmluvy, faktúry máte vždy po ruke a v emailovej schránke.
Keď off-line znamená on-line
V prípade, ak má obchodník stretnutie so zákazníkom v oblasti mimo pokrytia internetového signálu, Mobilný obchodník si drží základný katalóg produktov a zákazníkov.
Obchodník je tak schopný pripraviť objednávku, ktorá sa po pripojení na sieť, odošle do systému. Nemusí signál hľadať a nemusí myslieť na to, že objednávka nebola odoslaná, jeho pravá ruka – Mobilný obchodník to vybaví.
Zrýchlenie nad povolené limity
S Mobilným obchodníkom už na filtrovanie katalógu nebude musieť obchodník čakať.
Aj zákazník s 1 000 faktúrami sa mu zobrazí okamžite. Uvidí všetky položky z jeho posledných objednávok v prehľadnej a filtrovateľnej tabuľke. Nezáleží aký ERP systém zákazník používa, rýchlosť tomu dáva Mobilný obchodník, ktorého čaro je v tom, že zrýchľuje tradičné pomalé systémy, pre celkom nový zážitok. Tu skutočne platí, vyššia rýchlosť = viac objednávok v prospech vášho obchodníka.
Kancelária v teréne
Mobilný obchodník ponúka rovnaké možnosti ako pri práci v kancelárií, s tým rozdielom, že váš obchodník ich môže využívať počas svojich stretnutí u zákazníkov.
Odpadá tak pracné papierovanie, objednávky „padajú“ v reálnom čase na ďalšie spracovanie, obchodník má k dispozícií o zákazníkovi celú históriu. Nepotrebuje si tak nič vybaviť a pripraviť v kancelárií, pretože to dokáže priamo na mieste u zákazníka. Ak sa v kancelárií aj zastaví, tak iba pozdraviť kolegov a dať si s nimi kávu. Túto blízkosť mu Mobilný obchodník neprinesie.
Prepojenie aj s vaším ERP systémom
Nakoľko obchodník využíva univerzálny spôsob výmeny informácií, je možné ho napojiť na akékoľvek známe ERP a účtovné systémy.
Či už sú to systémy MONEY ERP, ABRA, OMEGA, ONIX, POHODA, ODOO, Microsoft NaVi a Dynamics365 a ďalšie, určite nájdete medzi nimi aj ten váš. Napíšte nám a dohodnite si predstavenie Obchodníka.