fbpx
4ka
O spoločnosti

4ka je jedným zo štyroch mobilných operátorov na Slovensku. Je expertom na veľké objemy dát za výhodné ceny a poskytuje mobilné služby aj bez viazanosti. Ako prví priniesli Slovákom modernú mobilnú sieť 5. generácie.

Od roku 2022 ponúka aj služby na doma – rýchly internet a televíziu so širokou ponukou TV staníc. Služby 4ky využíva viac ako 680 tisíc zákazníkov. Má najväčšiu sieť predajných miest na Slovensku.

Webstránka
Analytika
Development
E-shop

4ka, moderný mobilný operátor, chcel rozšíriť svoju ponuku mobilných zariadení a zlepšiť používateľský zážitok svojom e-shope. Cieľom bolo poskytnúť zákazníkom 4ky jednoduchší a personalizovanejší spôsob výberu a nákupu mobilných zariadení a taríf.

Stáli sme pred niekoľkými výzvami:

  • začleniť nové mobilné zariadenia do existujúceho katalógu produktov
  • prepojiť ich so systémom služieb 4ky
  • zlepšiť prezentáciu produktov
  • umožniť zákazníkom pohodlnejšie vyberať a porovnávať rôzne atribúty a služby
  • optimalizovať rýchlosť webovej stránky, aby bola prístupná aj používateľom s pomalším internetovým pripojením.

Zákazníci hodnotia zlepšenie používateľského rozhrania, personalizáciu a prezentáciu produktov pozitívne, čo prispieva k posilňovaniu značky 4ka a zvýšeniu ich lojality.

Po internej reštrukturalizácii bola 4ka určená na starostlivosť o koncových zákazníkov (B2C) a SWAN na firemných (B2B). Tomu bolo treba prispôsobiť usporiadanie obsahu a štruktúru, vytvoriť nový dizajn a prepojiť nový CMS. Zákazníkovým cieľom bolo aj zrýchlenie načítania stránok.

Aké výsledky sme dosiahli?

+20%
Nárast konverzného pomeru

Vďaka optimalizácii webového prostredia a vylepšenej prezentácii produktov sa konverzný pomer zvýšil o 20 %.

+10%
Zvýšenie priemernej hodnoty nákupu

Vďaka personalizácii nákupného procesu a prezentácii súvisiacich služieb mali zákazníci tendenciu vyberať si vyššie tarify a ďalšie doplnkové služby.

25%
Skrátenie doby nákupného procesu

Nový dizajn a usporiadanie stránok umožnilo jednoduchší a rýchlejší výber mobilných zariadení a taríf.

15%
Zníženie miery opustenia stránky

Vďaka optimalizácii rýchlosti načítania stránky a zlepšeniu používateľského rozhrania sa miera opustenia stránky znížila o 15 %.

Prezentácia produktov formou elegantného storytellingu

Na prezentáciu produktov bol vytvorený elegantný storytelling modul, ktorý zákazníkom umožňoval zoznámiť sa s ponúkanými zariadeniami v podobe príbehov. Dôležité atribúty každého zariadenia boli zvýraznené vizuálne atraktívnymi prvkami.

Mám záujem
Personalizácia výberu zariadení a taríf

Ďalším kľúčovým prvkom bola personalizácia výberu zariadení a taríf. Navrhli sme systém, ktorý umožňoval zákazníkom ľahko a intuitívne vybrať požadované atribúty nákupu, ako sú služby, splatnosť zariadenia a samotné zariadenie.

Mám záujem
Optimálny proces nákupu

Najprv sme vykonali analýzu súčasného stavu webovej stránky 4ka a identifikovali kľúčové oblasti, ktoré treba vylepšiť. Potom sme navrhli novú štruktúru katalógu produktov a optimalizovali proces nákupu mobilných zariadení.

Mám záujem
Jednoduchá správa e-shopu

Následne sme integrovali nové zariadenia do existujúceho systému 4ky pomocou technológie Docker, čo zaručilo plynulý vývoj a jednoduchú aktualizáciu webu.

Mám záujem
Vďaka nášmu know-how zo sveta e-commerce sme zvýšili zákaznícky zážitok e-shopu 4ka o niekoľko tried – nákupný proces je teraz oveľa rýchlejší, významne vzrástla aj priemerná hodnota nákupu a naopak klesla miera opustenia stránky. Vďaka tejto optimalizácii sa teraz môže klient porovnávať so špičkou na trhu mobilných operátorov.
Peter Žabka
Peter Žabka
Project Manager, SmartBase
Sme online
Aj vy mierite hore?
Sme tu, aby sme vám pomohli dostať sa tam.