4ka
O spoločnosti
4ka je jedným zo štyroch mobilných operátorov na Slovensku. Je expertom na veľké objemy dát za výhodné ceny a poskytuje mobilné služby aj bez viazanosti. Ako prví priniesli Slovákom modernú mobilnú sieť 5. generácie.
Od roku 2022 ponúka aj služby na doma – rýchly internet a televíziu so širokou ponukou TV staníc. Služby 4ky využíva viac ako 680 tisíc zákazníkov. Má najväčšiu sieť predajných miest na Slovensku.
Webstránka4ka, moderný mobilný operátor, chcel rozšíriť svoju ponuku mobilných zariadení a zlepšiť používateľský zážitok svojom e-shope. Cieľom bolo poskytnúť zákazníkom 4ky jednoduchší a personalizovanejší spôsob výberu a nákupu mobilných zariadení a taríf.
Stáli sme pred niekoľkými výzvami:
- začleniť nové mobilné zariadenia do existujúceho katalógu produktov
- prepojiť ich so systémom služieb 4ky
- zlepšiť prezentáciu produktov
- umožniť zákazníkom pohodlnejšie vyberať a porovnávať rôzne atribúty a služby
- optimalizovať rýchlosť webovej stránky, aby bola prístupná aj používateľom s pomalším internetovým pripojením.
Zákazníci hodnotia zlepšenie používateľského rozhrania, personalizáciu a prezentáciu produktov pozitívne, čo prispieva k posilňovaniu značky 4ka a zvýšeniu ich lojality.
Po internej reštrukturalizácii bola 4ka určená na starostlivosť o koncových zákazníkov (B2C) a SWAN na firemných (B2B). Tomu bolo treba prispôsobiť usporiadanie obsahu a štruktúru, vytvoriť nový dizajn a prepojiť nový CMS. Zákazníkovým cieľom bolo aj zrýchlenie načítania stránok.
Aké výsledky sme dosiahli?
Vďaka optimalizácii webového prostredia a vylepšenej prezentácii produktov sa konverzný pomer zvýšil o 20 %.
Vďaka personalizácii nákupného procesu a prezentácii súvisiacich služieb mali zákazníci tendenciu vyberať si vyššie tarify a ďalšie doplnkové služby.
Nový dizajn a usporiadanie stránok umožnilo jednoduchší a rýchlejší výber mobilných zariadení a taríf.
Vďaka optimalizácii rýchlosti načítania stránky a zlepšeniu používateľského rozhrania sa miera opustenia stránky znížila o 15 %.
Na prezentáciu produktov bol vytvorený elegantný storytelling modul, ktorý zákazníkom umožňoval zoznámiť sa s ponúkanými zariadeniami v podobe príbehov. Dôležité atribúty každého zariadenia boli zvýraznené vizuálne atraktívnymi prvkami.
Ďalším kľúčovým prvkom bola personalizácia výberu zariadení a taríf. Navrhli sme systém, ktorý umožňoval zákazníkom ľahko a intuitívne vybrať požadované atribúty nákupu, ako sú služby, splatnosť zariadenia a samotné zariadenie.
Najprv sme vykonali analýzu súčasného stavu webovej stránky 4ka a identifikovali kľúčové oblasti, ktoré treba vylepšiť. Potom sme navrhli novú štruktúru katalógu produktov a optimalizovali proces nákupu mobilných zariadení.
Následne sme integrovali nové zariadenia do existujúceho systému 4ky pomocou technológie Docker, čo zaručilo plynulý vývoj a jednoduchú aktualizáciu webu.