PreSpánok
O spoločnosti
ProSpánok poskytuje všetko, čo zákazník potrebuje pre kvalitný a pohodlný spánok, s pomocou špičkovo preškolených predajcov, už od roku 1991. Majú sieť predajní nielen v Českej republike, ale aj na Slovensku, v Poľsku a v Maďarsku.
WebstránkaSpoločnosť PreSpánok za nami prišla s víziou komplexného predajného portálu, ktorý bude pokrývať 4 európske trhy a bude prepojený so 69 predajnými miestami. Dôležitou úlohou bolo tiež zlepšiť užívateľský zážitok, najmä na mobilných zariadeniach, a zefektívniť nákupný proces pre zákazníkov.
Začali sme dôkladnou analýzou správania užívateľov na existujúcej verzii webu. Na základe získaných dát a UX auditu boli identifikované slabé miesta a navrhnuté riešenia, ktoré mali zlepšiť užívateľský zážitok a zvýšiť efektivitu webového portálu.
Spolupráca s nami priniesla PreSpánku merateľné výsledky v podobe zvýšenej konverznej miery, väčšieho objemu priemerných nákupov a zníženia miery opustenia webu.
Vďaka optimalizácii používateľského rozhrania a vylepšeniu prezentácie produktov sa konverzná miera zvýšila o 25 %.
Pokročilý konfigurátor produktov pomohol zákazníkom personalizovať ich nákupy, čo viedlo k priemernému zvýšeniu hodnoty nákupu o 15 %.
Lepší užívateľský zážitok a responzívny dizajn webu prispeli k zníženiu miery opustenia stránky o 20%.
Pretože mobilnú verziu e-shopu využívalo už v tom čase vysoké percento užívateľov, vznikol užívateľsky prívetivý design, responzívny pre rôzne typy zariadení.
K zákaznickému zážitku prispieva aj callcentrum, kam si zákazníci môžu zavolať a vyriešiť svoje otázky. Všetko z pohodlia svojho domova, vrátane možnosti sledovať stav objednávky a dopravy. Vďaka tomu sa zákaznícky zážitok nelíši, či už zákazník zamieri do predajne alebo na e-shop.
PreSpánok je právom hrdý na vysoký štandard služieb na predajniach, kde si zákazníci za pomoci preškolených predavačov vyberajú matrac či posteľ presne podľa svojich individuálnych potrieb.
Aby sme preniesli kvalitu tejto služby do online predaja, vytvorili sme pokročilý konfigurátor produktov, ktorý umožnil zákazníkom vybrať si matrace a postele podľa svojich potrieb a preferencií. Súčasne sme tým rozšírili katalóg produktov o milióny možných kombinácií veľkosti, dekorov a ďalších vlastností. K dispozícii je tiež presne spočítaná cena, aby sa zákazník mohol rozhodnúť.
Konfigurátor tiež nahradil časovo náročnú ručnú kalkuláciu cien pracovníkmi v predajniach.
Implementácia jednotného kanála pre predaj umožnila PreSpánku ľahšie expandovať na ďalšie európske trhy. Vďaka tomu sa znížili náklady na školenie zamestnancov v jednotlivých krajinách a zvýšila sa flexibilita v rámci medzinárodného obchodovania.