Our priority is maximizing the customer experience
That’s why we pay extra attention to design and UX design, so that the e-shop and web applications are simple and intuitive for the end user. And because the right decisions depend on the quality of the data, we also provide data analysis, audits and help with data transfers and migration.
Our mission is to help companies present their offer and sell online at the highest possible level. That’s why we develop online stores (tailor-made e-shops) that are focused on maximum performance, top design and unlimited growth possibilities.
Našou prioritou sú maximálny zákaznícky zážitok a spoľahlivé dáta
Preto venujeme nadštandardnú pozornosť designu a UX designu, aby e-shop aj webové aplikácie boli pre koncového užívateľa jednoduché a intuitívne. A pretože správne rozhodnutia závisia na kvalite dát, poskytujeme aj dátové analýzy, audity a pomoc s transfermi a migráciou dát.
Našou misiou je pomáhať firmám prezentovať svoju ponuku a predávať online na najvyššej možnej úrovni. Preto vyvíjame online obchody (e-shopy na mieru), ktoré sú zamerané na maximálny výkon, špičkový design a neobmedzené možnosti rastu.
Tretí Clubhouse event v poradí. Tento raz na tému rastu v ecommerce oblasti. Debatovali sme o expanzii do zahraničia, technických požiadavkách na takýto krok či špecifických zmenách pre daný trh. Po prvý krát sme debatu nahrali a prinášame vám z nej záznam.
Odomykáme moderný obchodný poteciál v online sfére. Zvyšujeme tržby a šetrime náklady cez flexibilné systémy a riešenia e-commerce, vzdelávania a integrácie podnikových aplikácí.
Vo štvrtom Clubhouse sme proti sebe postavili open source a riešenia na mieru. Diskutujeme o tom, na aké parametre sa treba pozerať pri výbere ecommerce riešenia či dodávateľa, kedy siahnuť po vývoji a dizajne na mieru, či aké sú riziká jednotlivých prístupov. Dostávame veľa otázok ohľadom tejto témy, tak sme sa rozhodli venovať jej celý talk. Veríme, že sme zodpovedali niektoré z často kladených dotazov.